گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / خرید شمس سرب آلیاژی تهران

خرید شمس سرب آلیاژی تهران

خرید شمش سرب آلیاژی تهران مورد نیاز خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن از نمایندگی های مجاز این واحدهای صنعتی انجام دهید. هر گونه معامله عمده اقتصادی در این زمینه را به سرعت می توانید انجام دهید.

فروش و خرید شمش سرب آلیاژی در کشور را قادر خواهید بود در مرکز تهران در اختیار داشته باشید. با مراجعه به بازار بزرگ معاملات فلزی در این زمینه بهترین راهنمایی و خرید را انجام می دهید.

یکی از کاربرد های سرب استفاده در مواد آرایشی و بهداشتی میباشد.

به طور مثال رژ لبی که اکثر خانم هایی ایرانی استفاده می کنند از سرب درست میشود که اگر وارد بدن شود در خانم ها باعث ایجاد سرطان مثانه می شود که باید به این نکته دقت فراوانی شود.

مژده، مژده، هم اکنون فروش شمش سرب آلیاژی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت شروع شده است، اگر مایل به تهیه این کالا هستید جای هیچ نگرانی نیست شما می توانید کالای مورد نظر خود را با حجم دلخواه برای خود تهیه کنید.
خرید شمس سرب آلیاژی تهران

فرآیند تولید انواع شمش سرب

فرآیند تولید انواع شمش سربدر بازار قادر می باشیم، انواع شمش سرب را تهیه کنیم اما شمش سرب به روش های متفاوتی تولید می شود، که در این قسمت به صورت تخصصی توضیحی در این زمینه می دهیم.
چون انحلال تركيب سرب در حلال ها بسیار کم است، پس برای توليد شمش سرب، همواره از روش خشک استفاده می شود. معمولا شمش سرب به دو روش سنتی و مدرن تولید و استخراج می شود. 
روش اول روش سنتی یا همان روش کوره بلند نام دارد.
هم اکنون، بيش از هفتاد و پنج درصد سرب جهان، به روش کوره بلند موجود می باشد، به دلیل حجم زیاد سرمایه گذاری، ایجاد آلودگی بیشتر و همچنین انرژی کمتر، اين روش در حال نابود شدن است.
تهيه سرب در اين روش در سه مرحله زیر صورت می پذیرد، مرحله ی اول زینتر و تسویه، در اين مرحله كنسانتره سرب را حرارت می دهند تا تركيبات سولفور، عمدتا به اكسيد سرب تبديل شده تا این مواد و تركيبات ناپايدار از كنسانتره خارج شوند.
مرحله دوم، ذوب می باشد، در اين مرحله كنسانتره تصفیه شده، همراه با مواد دیگری، ذوب می شود و وارد كوره بلند می گردد و با حرارت گاز های دیگر، ترکیب می شود و موجب تبديل تركيبات مختلف سرب، به سرب خالص می شود.
سرب، وارد مرحله دیگر می شود و کاملا ذوب می گردد و ناخالصی های همراه با سرب سازه ها به جایگاه خود می روند.
مرحله ی سوم، مرحله تصفيه است، اندازه سرب زمانی که اندازه گیری شد، از كوره بلند حدود نود و هفت درصد است که خارج می شود.
روش دوم روش های جديد و مدرنی می باشد که در تولید شمش سرب به اين روش، برعکس روش قبلی، خروج سرب می گویند که در يک مرحله صورت می گيرد و نياز به تسویه جداگانه اصلا نمی باشد.
به مانند روش های قبلی، سرب خام که تولید شد، لازم است كه به منظور افزايش عيار عملیاتی را روی آن انجام دهیم.

ویژگی های شمش سرب آلیازی

ویژگی های شمش سرب آلیازیشمش سرب آلیاژی از ویژگی ها و قابلیت های بسیاری برخوردار بوده است. مهم ترین آلیاژ سرب، که به سرب خشک نیز معروف است، دارای پنج تا بیست و پنج درصد مواد خالص می باشد.
به دلیل داشتن قابلیت ریخته گری مرغوب در قالب های تحت فشار، از این آلیاژ ها در تهیه وسایل زینتی، دستگیره ها، حروف چاپ و کلیشه سازی استفاده می شود.
این فلز، خاصیت لغزندگی خوبی دارند و در برابر سایش نیز مقاوم هستند.
وسیله هایی که با سرب ساخته شده، نیروی فشاری زیادی را تحمل خواهند کرد.
آلیاژ های ریخته گری تحت فشار سرب را، می توان به عنوان وزنه های متعادل کننده یاد کرد، که در صنایع اسباب بازی، مورد استفاده قرار می گیرند.
نوعی آلیاژ سرب در بازار موجود است که با قلع و مس و دیگر فلزات ترکیب شده و در تولید صفحات پلاک باتری ها کاربرد دارند.
مس سرب، برای پوشش بام و مخزن های ضد اسید به کار می رود. ترکیبات قلیایی سرب به رنگ قرمز است و برای پوشش دادن درب ها و ضد زنگ، روی فولاد، به کار برده می شود. فولاد های خوش تراش بیست و پنج درصد و برنج های خوش تراش، تقریبا پنجاه الی پنجاه و سه درصد سرب دارند.
رنگدانه های سربی، ترکیبات شیمیایی سرب هستند که برای تهیه رنگ به کار برده می شوند.
قابلیت ریخته گری آلیاژ های سرب بسیار عالی است. انقباض حجمی این آلیاژ ها، همراه با غیر قابل حل بودن گاز ها و واکنش ضعیف در مقابل اکسید شدن، باعث می شود که از اشکالات عمومی ریخته گری تا حدود زیادی کم شود.
سرباره های سربی، هیچ کدام قابلیت اتصال به سرب مذاب را ندارند و چون وزن مخصوص کم یا زیاد دارند، به راحتی مایع می گردند.
همواره کوهنورد ها از فلاکس های پوششی سرب، در مواقعی که عناصر آلیاژی آلوده باشند، استفاده می کنند.
آلیاژ های سرب دار، در انواع مختلف قالب گیری می شوند، که در میان آن ها استفاده از قالب ماسه ای متداول نیست، زیرا سنگینی سرب مذاب، باعث تغییر شکل آن می گردد.
لازم به تذکر است که در ایران، اصطلاحا به آلیاژ زاماک، سرب خشک گفته می شود. در حالی که سرب خشک، آلیاژی است از سرب، بیسموت، آنتیموان و آرسنیک تشکیل شده است.

اهمیت استفاده از شمش سرب آلیازی

اهمیت استفاده از شمش سرب آلیازی شمش سرب آلیاژی، بسیار مورد نیاز است و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، این آلیاژ بیشتر حائز اهمیت است. در این بخش به کاربرد شمش سرب و اهمیت آن خواهیم پرداخت.
فلز سرب یک نوع فلز است که از زمان های قدیم، توجه انسان ها را به خود جلب کرده تا بتوانند از آن به نحو احسنت استفاده نماید، به همین دلیل در برخی امور مورد استفاده قرار گرفته است.
به طوری که نشانه هایی از آن را می توان پیدا کرد، مانند لوله هایی که جهت انتقال آب به کار می رفته است و جنس آن از سرب بوده است و یکی از ویژگی های خوبی که برای سرب می توان نام برد، مقاومت بالای آن در برابر پوسیدگی است.
همین عامل باعث شده است از آن برای نگهداری مایعات استفاده شود.
این فلز همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد.
فلز سرب چکش خوار بوده و در برابر خوردگی مقاوم و قیمت مناسبی هم دارد. این فلز بعد از آهن و فولاد، بیشترین کاربرد را دارد.
همچنین، در طبیعت به فراوانی یافت می شود و به علت استفاده ی راحت و آسان از آن و ویژگی های خوبی که این فلز دارد، در صنایع مختلف کاربرد دارد. سرب خام در قالب شمش سرب به فروش می رسد، سرب کاربرد های زیادی دارد و موارد مصرف آن متنوع است.
از جمله کاربرد های آن می توان، در بخش حمل و نقل نیز اشاره نمود و همچنین در صنعت ساختمان سازی و همچنین جالب است بدانید در ساخت پنجره ها و درب ها هم از این فلز استفاده می نمایند.
همچنین، جالب است بدانید برای انجام لحیم کاری های متفاوت هم، از این کالا استفاده می کنند، بخصوص لحیم کاری که در ساختمان ها می باشد.
تنها همین قدر کاربرد ندارد، بلکه برای عایق کاری و نیز لوله سازی و انتقال آب هم از آن استفاده می نمایند.
ولی بیشترین استفاده ای که سرب این روزها دارد، در صنعت حمل و نقل و در قسمت باطری سازی است. در سال های اخیر متقاضی برای باتری های اسید سرب بالا رفته است و این باعث شده است که فروش شمش سرب در بازار زیاد شود.
از دیگر کاربرد هایی که ورقه های سربی دارند و از آن می توان نام برد، سپر تشعشع بودن ورقه های فلزی است.
از دیگر مصارفی که از فلز سرب می شود به عنوان روان کاری استفاده کرد، که در صنایع مختلف روز دنیا از آن استفاده می شود.

سایت خرید شمش سرب آلیاژی تهران

سایت خرید شمش سرب آلیاژی تهرانبا توجه به موارد استفاده ای که ذکر شده در این مطلب، نیاز به شمش های سربی در بازار، بیشتر شده است و همواره یک تولید کننده تلاش می کند تا کالایی را تولید کند تا همواره رضایت مشتری ها را به دست آورد.
شمش سرب تهران معروف است و سایت های خرید بسیاری موجود هستند، که به دادن انواع شمش سرب آلیاژی به دست مشتری می پردازند.
با وجود سایت خرید معتبر به راحتی مشتری می تواند محصول خود را انتخاب نموده و کاتالوگ را به دقت وارسی کند و طبق قیمت خرید کند.
گروهی از مشتریان که از گردش مالی خوبی برخوردار هستند، قادر به خرید حجم بالایی از کالا به صورت عمده هستند، که شرکت های تولید و توزیع کننده شمش سرب آلیاژی تهران، میان این مشتریان تمایز قائل شده و کالای خود را با قیمت مناسب تری به آن ها عرضه می کنند.
از این رو خرید عمده، هم برای مشتری و هم تولید کننده به صرفه است، چرا که تولید کننده هم به سرمایه ی اصلی می رسد و هم سود خود را با سرعت بیشتری به دست می آورد.
سایت خرید شمش سرب آلیاژی تهران، به صورت آنلاین در حال فعالیت است و آماده است تا با ثبت سفارش مشتریان، کالای مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن، به دست مصرف کنندگان برسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید عمده شمش سرب کارگاهی قم

خرید عمده شمش سرب کارگاهی از انواع مرکز خرید سرب، برای خریدارانی که متقاضی سرب هستند، یک گزینه خرید عالی به شمار می رود. زیرا می تواند شرایط مناسبی را برای انوا