گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / خاک روی / فروش خاک معدنی روی سولفوره یزد

فروش خاک معدنی روی سولفوره یزد

فروش خاک معدنی روی سولفوره در استان یزد را می توانید از طریق نمایندگی فعال تجاری آن جستجو کنید. شما می توانید از قیمت های به روز و مناسب به همراه خدمات عالی آن استفاده نمایید.

خرید و فروش خاک معدنی روی در استان یزد را نمایندگی فعال آن به عهده دارد که بهترین معاملات از این دست را فراهم و رهبری می کند. استان یزد خوشبختانه از غنی ترین معادن سرب و روی کشور تشکیل شده است. مرغوب ترین محصولات کانی روی را در آن می توانید بیابید.

خرید خاک روی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب، از طریق مراکز معتبر انجام می گیرد. همچنین می توان از سایت های خرید اینترنتی نیز استفاده نمود و با اطلاع کافی، اقدام به خرید و ثبت سفارش کرد. در حال حاضر خاک روی کاربردهای فراوانی دارد، ولی قبل از استفاده از آن باید در آزمایشگاه مورد بررسی قرار گیرد تا عیار آن مشخص گردد. خرید و فروش و معاملات روی در یزد در بازار اصلی و در تناژ بالا صورت می گیرد. اغلب معاملات به صورت عمده انجام می گیرد، زیرا بسیار مقرون به صرفه است و صرفه اقتصادی دارد. بنابراین خاک روی در یزد و مناطق مختلف کشور توسط کارخانجات آماده و به صورت انبوه خرید و فروش می شود و به دلیل حجم بالا، دارای قیمت و نرخ مناسبی است. البته باید توجه داشت که نوسانات بازار جهانی بر روی بهای داخلی تاثیرگذار است. 

فروش خاک معدنی روی سولفوره یزد

دسته بندی های انواع خاک های معدنی

دسته بندی های انواع خاک های معدنیدر کشور ما معادن زیادی در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای  یزد، سمنان، فارس و مرکزی وجود دارد. خاک از این معادن به صورت خام استخراج شده و در بازار عرضه می شود. در برخی از معادن، پس از عملیات خرد شدن توسط دستگاه و ماشین آلات مختلف، خاک تولید شده برای استفاده در محصولات به کارخانجات عرضه می گردد. انواع خاک روی و سایر خاک های معدنی که از این معادن استخراج می شود، مختلف است. خاک های معدنی دارای ویژگی های بارزی هستند که استفاده از آن ها را به طور عمده ای افزایش داده است. از جمله این ویژگی ها، می توان به مقاومت بالای آن ها اشاره کرد. 

نوعی از خاک است که در صنایع مختلف به عنوان ماده اصلی استفاده می شود. این خاک به رنگ سفید و کرمی است. کاربرد اصلی این نمونه خاک برای لعاب کشی است. در صنایع رنگ سازی، لاستیک سازی، تولید پلاستیک، چسب سازی و صنایع نسوز کاربرد فراوانی دارد. از پر طرفدارترین و محبوب ترین خاک ها، خاک رس است که در تولید آجرهای سفالی و ظروف کاربرد عمده ای دارد. کشور ایران در تولید خاک نسوز رتبه اول را در خاورمیانه را دارا می باشد، این گونه از خاک در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد و در لعاب سازی، ساخت ظروف چینی، کاشی و سرامیک استفاده عمده ای دارد. نمونه دیگری خاک از معادن استخراج می شود که در اندازه های مختلف یافت می شود. شامل مواد آلی زیادی است که به رنگ های سیاه یا آبی مشاهده می شود. نوع دیگر خاک که به رنگ سفید و کرمی است. از این خاک برای شست و شوی سر و بدن استفاده می شود و از قدیم کاربرد فراوانی در برداشتن پوست مرده و تمیز شدن کثیفی روی پوست داشته است. نمونه دیگر خاک، شبیه خاک رس است که در درمان مشکلات پوستی، درمان اسهال و استفراغ، مسمومیت دستگاه گوارش و بهداشت دهان و دندان کاربرد دارد. 

موادی که خاک را تشکیل می دهند به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. مواد سخت تشکیل دهنده خاک شامل ترکیبات معدنی هستند، اما ممکن است که دارای مواد آلی باشند. ترکیبات معدنی موجود در خاک از تخریب سنگ های اولیه به وجود آمده اند. تغییراتی که در خاک و در بافت آن به وجود می آید، توسط موجودات زنده زیر خاک مانند قارچ ها، باکتری ها، کرم ها و ریشه گیاهان انجام می گیرد. آبی که در خاک وجود دارد، شامل موادی هستند که برای رشد و نمو گیاهان به مصرف می رسد. آب موجود در خاک به وسیله باران و آب های نفوذی به لایه های زیر زمین راه پیدا کرده اند. هوا همراه با آب در خاک وجود دارد و مقدار اکسیژنی که در آن وجود دارد از دی اکسید کربن آن به مراتب کمتر است و این بدان معنی است که گیاهان اکسیژن موجود را مصرف کرده و دی اکسید کربن را پس می دهند. 

روش تشخیص بهترین خاک معدنی روی

روش تشخیص بهترین خاک معدنی رویبرای تشخیص بهترین خاک معدنی روی، نمونه خاک را به آزمایشگاه برای آزمایش تحویل می دهند تا عیار آن مشخص شود. بنابراین برای جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت تمامی افراد می توانند نمونه را برای تشخیص موجودیت به آزمایشگاه بفرستند.

روی استحکام و مقاومت زیادی ندارد و در نتیجه برای کارهای سنگین و حساس مورد استفاده قرار نمی گیرد. روی دارای سختی کمی است و شکنندگی آن زیاد است، اما اگر با آلیاژهای دیگر همراه باشد، مقاومت آن به طور قابل توجهی افزایش می یابد.در یک دمای معین، روی رسانا می شود و انعطاف پذیری بالایی دارد. اما در دماهای دیگر مخصوصا دماهای بسیار بالا شکننده می شود. به طور کلی نرمی و انعطاف پذیری در آلیاژ های روی بسیا فراتر از روی خالص است. روی خاصیت الکتروشیمیایی قوی دارد به طوری که در باتری های قلیایی و روند گالوانیزه کردن کاربرد فراوانی دارد. روی در برابر خوردگی به خوبی مقاومت نشان می دهد به گونه ای که به صورت لایه ای محافظ روی آهن یا فولاد قرار می گیرد تا سطح زیرین دچار زنگ خوردگی نشود. میزان زیادی از روی در قالب های ریخته گری استفاده می شود که در صنایع خودرو سازی و صنایع الکتریکی کاربرد دارند. روی همراه با آلیاژهای برنج، نیکل و نقره در لحیم کاری استفاده دارد. فراورده های مختلف روی مانند اکسید روی در صنایع مختلف کاربرد های زیادی دارد، از اکسید روی در تولید بسیاری از محصولات مختلف مانند صنایع رنگ، لاستیک سازی، لوازم آرایشی، پلاستیک سازی، مصارف دارویی، مواد شوینده و صابون، باتری سازی، پارچه و وسایل الکتریکی و در ساخت پماد محافظ پوست استفاده می شود. سولفید روی در تولید رنگ های روشن، چراغ های فلورسنت و صفحات اشعه ایکس کاربرد دارد. روی به عنوان آلیاژ با مس ترکیب می شود و در خودروها و وسایل خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. 

ویژگی های خاک معدنی روی سولفوره

ویژگی های خاک معدنی روی سولفوره روی کاربردهای فراوانی دارد، به طوری که پس از آهن، آلومینیوم و مس چهارمین فلز پراستفاده در دنیا می باشد. به طور کلی به همراه خاک روی، مقداری سرب هم وجود دارد که جهت جداسازی، خاک را به واحدی خاص انتقال می دهند تا در آنجا سرب از خاک جدا گردد. خاک روی سولفوره و عاری از سرب، به کوره انتقال می یابد و به حالت اکسیده تبدیل می گردد. حال پس از آماده سازی خاک، کنسانتره روی را به مخازن استیل می فرستند. 

خاک معدنی روی سولفوره ویژگی ها و کاربردهای فراوانی دارد. شرکت های تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی خاک روی سولفوره را از کارخانجات خریداری و از آن در ساخت محصولات مختلف استفاده می کنند. زیرا روی فواید زیادی برای پوست دارد و با استفاده آن، پوست را از اشعه های مضر و خطرناک خورشید محافظت می کند. انواع مختلف لوازم بهداشتی و آرایشی که از خاک روی سولفوره به وجود می آید عبارت اند از:کرم مرطوب کننده، پودرهای روشن کننده، کرم ضد آفتاب، رژ لب، کرم پودر، سایه چشم، کرم نرم کننده، کرم دور چشم و لاک ها. 

قیمت فروش خاک روی سولفوره یزد

قیمت فروش خاک روی سولفوره یزدفروش خاک روی و خاک روی سولفوره در یزد با روش های مختلفی انجام می شود. خرید خاک روی یزد در بازار با سود بسیار بالایی معامله می شود. از این محصول که حاوی مقادیر زیاد روی است، در صنایع مختلف استفاده می شود. شهر یزد با داشتن خاکی با میزان بالایی از روی، از جمله شهر هایی است که خاک آن مرغوب و برای تجارت از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین کارخانجات فعال در امر خرید و فروش، خاک را از معادن خریداری  و به شرکت های مختلف می فروشند. خاک روی سولفوره دار از خاک های ارزشمند است که از قیمت خوب و مناسب برخوردار است و خریداران با خرید آن می توانند در مصارف گوناگون از آن استفاده کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

نحوه پیدایش معدن سرب و روی

مقدمه: تعریف و بررسی معدن سرب و روی معادن سرب و روی، به عنوان دویک …